Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 5 januari 2012

Gave breiwinkel




Heb je het nou over wensen voor het nieuwe jaar: dit komt er nou in de buurt! :-)
Via Will's Wool zag ik dit te gekke filmpje: Gave breiwinkel in Thailand (welja, naast de deur....)! 
Kijk, dat zou ik best willen! En dan mag dit ingepakte kever of volkswagenbusje er best bij. Maar ik zou ook wel heel tevreden zijn met de winkel van Wilbert! http://www.schoutenhandwerken.nl/wiezijnwij.html 

En dan prachtige garens verkopen, zucht! Er moet iets te wensen overblijven, toch?

3 opmerkingen:

  1. Wow wat een prachtige winkel ...zo te zien wel in de rijkere buurt van Thailand ...ik ga eens googlen waar het precies is ...maar supermooi...

    liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, jaaa en dan word ik jou winkelhulp en dan jij in Arnemuider en ik in Urker dracht.......ik droom nog even verder LOL!

    Die winkel is prachtig, volgens mij is breien nog nooit zo in geweest!

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Marjo en anderen: die Pinn Shop zit in Bangkok......in het centrum. Niet in de *rijkere* buurt maar *gewoon in het centrum*. De meeste grote winkelcentra in Thailand zien er mooi uit, schoon en *luxe* terwijl iedereen er komt en winkelt.

    Ben zelf niet in die winkel geweest hoor, maar wel in dit soort centra in het Noordelijk gedeelte van Thailand. Mooi en schoon zoals ik al zei :) En ook daar hebben ze van dit soort winkels gelukkig ♥

    BeantwoordenVerwijderen