Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 2 januari 2012

Een nieuw jaar - Een nieuwe start!

Vandaag ben ik op Blogger gestart! Als sinds maart 2011 ben ik aan het bloggen op "Blij dat ik brei" , maar het grote nadeel aan dit blog is dat ik niet rubriceren kan! Ondertussen heb ik toch veel volgers gekregen dus ben ik begonnen met een dubbel-blog. Op dit blog zal ik (althans voorlopig!) alleen schrijven over de dingen die ik zelf aan het freubelen ben, met af en toe nog een duik in het verleden. Voor al die andere leuke dingen die ik tegen kom kun je zeker even een kijkje nemen op mijn andere blog.
Tot gauw!

15 opmerkingen:

  1. Leuk dat je nu ook op blogspot zit!! Ik las je andere blog heel vaak maar reageren was er zo lastig ... maar nu bekijk ik voorlopig beide blogs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo jeanet
    ich freue mich auf deine selbst gemachten handarbeiten . hast du weißen kranz fertig ? schöne grüße an den breiclub . liebe grüße martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dan kunnen we nu eindelijk ook reageren
    hartelijke groeten uit nieuwe tonge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn, kan ik ook een reactie plaatsen, ik vind je onderwerpen vaak zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je nu ook hier te bekijken en dat we reactie kunnen geven op je gave Blog.
    Het andere volg ik al een tijdje.
    Heb een link op mijn Blog staan.

    Groetjes Helmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn Jeanet dat je nu een blog hebt, kan ik ook eens laten weten dat ik een fan van je ben.

    Liefs Jann

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je nieuwe blog! Fijn dat we nu ook (beter) kunnen reageren.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je nu ook op Blogger zit, volg je hier nu ook hoor :)

    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Jeanet, je hebt er geen gras over laten groeien.., leuk joh op blogspot!
    Natuuuuuurlijk ben ik meteen volger geworden, maar ook je andere blog blijf ik lezen hoor.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh, Jeanet, wat gaaaaf, nu kan ik op je berichtjes reageren! WELKOM IN BLOGLAND!!! En de allerbeste wensen in 2012!
    groetjes uit Urk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch de stap maar genomen, ik zie dat er nu al zo veel hebben gereageerd.
    De stap voor een gastaccount bij zeelandnet is toch groter als ik dacht!
    Ik vind dit ook makkelijker hoor, want ik kan je nu bij mijn reader zetten en je berichtjes op flipboard lezen :) gemak dient de mens hè :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh wat leuk dat je nu ook op blogspot zit. ik lees regelmatig je berichtjes, nu kan ik ook makkelijker reageren. :-) super

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi jeanet, ik ben je gelijk gaan volgen, ik zet een link op mijn blog naar jouw blog.
    Waar ik in een eeuwigheid doe over 45 volgers heb jij binnen een mum van tijd er al 20.
    Dus ik denk dat het goed is dat je hier een blog bent gaan doen

    gr jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat leuk, blij dat ik nu gewoon kan reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook ik ben hier blij mee, wilde soms best wel reageren, maar ja... dat gaat nu tenminste makkelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen