Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 12 januari 2012

Schoentje

Blèh, wat was ik gaar gisterenavond. Om half 1 naar bed (bijna klaar, dat dan wel) maar dan zit je hoofd vol met cijfers, veel getallen en heel opgewekt word je daar niet van. Draaien, keren, kussen omdraaien, op mijn rug, op mijn buik, nog eens draaien. Krijg je een vrolijke echtgenoot van!

Maar vandaag een nieuwe dag, nieuwe kansen - toch? Voor wie zin heeft in wat nieuws: wat denk je van nieuwe schoenen?

threadbanger:

craftovision:

My DIY Doily Shoes! See my process here.

YES!

OH MY GOD

Of deze?
Met die hakken heb ik niks hoor, ik val al om als ik er naar kijk... Hier nog een hippe:




En weet je wat leuk is: hier is een filmpje waar op staat hoe je die paarse schoenen kunt maken!!!



1 opmerking:

  1. Schitterend! Maar om het nu zelf te gaan doen? Zie ik geloof ik toch niet zo zitten ...

    Groetjes, Yvonne


    http://yvonnecreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen