Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 21 juni 2012

Koetjes

Hoewel de regen- en onweersbuien hier binnenkort komen binnendrijven, is mijn onweersbui van gisteren wel weer gezakt. Dat kan ook niet anders met dit mooie weer! Geniet er maar van, want verandering is echt op komst, hier in het zuidwesten is het al zichtbaar.

Vanmiddag een kleine ode aan de koe! Onze meisjes komen ons altijd nieuwsgierig bekijken als we in de moestuin bezig zijn.


Op Ravelry vond ik een leuk patroontje van een gebreide koe ($ 4,50), wat een dropje!


En als je liever haakt, kies je voor Stella van christel Krukkert (3,95).
Stella staat ook in het boekje "Kleine Knuffels haken".


(deze foto vond ik op dit blog: In het roze huisje)

5 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat jouw onweersbui weer overgedreven is. Hoewel je er natuurlijk wel recht op hebt om een off-day te hebben, heb je zelf toch liever dat het zonnetje schijnt.
    Koeien zijn leuke beesten, maar sinds ik zag hoe een koe mijn echt onschuldige zoon een flinke kopstoot in zijn buik gaf, ben ik toch niet meer zo gecharmeerd van deze dames. Maar van wol blijven ze natuurlijk lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te horen dat vandaag een betere dag is meis!

    Ik heb al menig koe gehaakt ;-) Maar nog jammer genoeg niet van mijn favoriet, zo een mooie roodachtige Schotse Hooglander hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als koeienliefhebster zijn dit modellen die mij erg aanspreken. Ik heb ze opgeslagen op mijn ´nog te maken lijstje´
    Dank je wel!

    groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave koetjes, ik moet mezelf nu streng toespreken dat ik deze koetjes niet mag maken!ha,ha!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat was het gezellig om vandaag even bij jou binnen te vallen, nog bedankt voor de gezelligheid en de lekkere koffie! Lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen