Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 23 juni 2012

Opgepimpt

Dat je met weinig middelen iets prachtig kan oppimpen, bewijst deze tas. Met een gehaakt bloemetje van Catania Color en een feston-randje wordt deze (beetje saaie) stevig vilt-tas een plaatje!





Het patroon van het hartje vind je hier

5 opmerkingen:

  1. Mooi met dat gekleurde garen! Zo ziet het hartje er ineens ook heel anders uit.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, vooral die hartjes zijn echt heel vrolijk zo met die kleurtjes, heel de tas fleurt er van op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel enorm veel vrolijker geworden dankzij de hartjes en het randje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig zeg, met dat gekleurde randje!

    BeantwoordenVerwijderen