Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 4 juni 2012

Regen, regen, regen

O jongens, wat een regen!
Vanmorgen ging dochterlief op schoolkamp met groep 8. De vooruitzichten werden vanaf vrijdag steeds slechter, dus het werk wel duidelijk dat het regenpak echt wel mee aan moest! Met een regenbroek die tot haar oksels reikte en een ietwat grote regenjas was ze er vanmorgen helemaal klaar voor. Op het schoolplein stond een hele klas kinderen in veel te grote regenpakken, en ze hadden (nog) de grootste lol!




Daar gingen ze dan, samen naast haar beste vriendin richting Burgh-Haamstede. Het regent nu al ruim 2 uur achter elkaar, dus de schoenen zullen wel soppen...............

Het leek me wel wat om een wat vrolijk patroontje op te zoeken, na regen komt zonneschijn en tegen de tijd dat je een stapel van deze zonnige bloemetjes hebt gehaakt, schijnt de zon vast weer!
Dit leuke madeliefje vond ik bij Mevr. Snoeshaan, het is niet moeilijk en zeer zeker vrolijk!


Bij Annemarie vond ik een dergelijk patroontje, minstens zo vrolijk!

 



4 opmerkingen:

  1. Het is toch vreselijk dit weer ,jammer voor ze maar denk dat ze evengoed veel plezier zullen hebben ,als ik zelf in de regen ga denk ik vaak dat het toch weer mee viel,de hond uitlaten gaat ook gewoon door en weglopen altijd flinke stukken! maar je bloemetjes zijn vrolijk,Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De luchtvochtigheid is inderdaad wat hoog ;-) . Maar, zoals mijn tante Ca altijd opmerkt: 'het gaat niet verder dan het velletje.' Ze hebben vast hartstikke veel lol en een goede kampleiding heeft nog een 'plan B' bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh... wat een nattigheid voor ze...!! Ongetwijfeld zullen ze heel veel plezier hebben, al is het toch nog een end fietsen naar Schouwen...! Ach, ze zitten vast in een geweldig kamphuis, kunnen ze daar weer helemaal opwarmen en droog worden! En plezier maken... en... :))! En jij sterkte moedertje, zo zonder dochter thuis ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van het weer, maar ze zullen zich vast prima vermaken! Morgen wordt weer een droge dag :)

    Bloemetjes haken blijft leuk om te doen. Je kunt niet genoeg mooie voorbeelden laten zien...

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen