Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 15 oktober 2012

Dromenland

Omdat het hier herfstvakantie is, ligt iedereen hier nog in dromenland.....heerlijk rustig! En dat is maar goed ook, laat ze nog maar even in het warme bed blijven, want de verwarmingsketel begaf het ook gisterenavond............ ik mag van harte hopen dat het een oplosbaar en betaalbaar probleem is :-(

Over dromen gesproken: dit is een leuk idee! Maak met kleine twijgjes kleine ieniemienie dromenvangers:

(via DIY Desktop Dream Catchers | Free People Blog)


diy dream catcher

Of grote, net wat je wilt! Ik vond het idee hier, met een uitgebreide beschrijving/foto's. 

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie! Deze ga ik gauw opslaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie dromenvanger. We waren eens in een winkel waar dromenvangers verkocht werden. Er was ook een klein jochie die een nieuwe dromenvanger wilde kopen, want zijn oude was vol.
    Hopelijk wordt de verwarmingsketel geen nachtmerrie.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even opslaan want deze vind ik wel erg mooi! Bedankt voor het delen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee! Dank je wel!
    Sterkte met de ketel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, nou ik he bhet ook een keer gehad en kreeg een flinke rekening. Alleen de voorijkosten zijn al flink. :-(
    Sterkte..
    De dromenvanger is heel leuk..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je eerste plaats bij de KreaDoe blogwedstrijd. Je hebt het verdiend want je hebt een super leuk blog. Je was voor ons een grote concurrent. Maar zeer zeker gegund.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de titel Crea Blogger van het jaar Jeanet! Als 'concullega' ben ik het helemaal met Margaret eens en ik ben heel erg benieuwd naar je live blog op de KreaDoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het begon dan wel wat treurig met de kapotte ketel, maar je had niet kunnen dromen dat de dag zo goed zou gaan verlopen!
    Hopelijk valt het met de ketel nog mee....

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen