Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 17 december 2012

Granny-boom

Vooruit maar, met nog een week te gaan voor Kerst is dit nog een heel haalbaar projectje!


Ik vond het bij Sew Ritzy-Titzy. Weliswaar in het Engels, maar met veel foto's zodat het prima is na te maken!


6 opmerkingen:

  1. Weer leuk gevonden voor ons, dank je wel!
    Fijne dag
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet die er leuk en mooi uit. Bedankt hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan, ga ik volgend jaar maar eens proberen. Voor dit jaar heb ik nog genoeg projecten liggen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dat is leuk!!!!! Volgend jaar is dit aan de beurt.

    Bedankt voor de link en de groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Jeanet, ik was even wat beperkt online want een giga verkoudheid heeft me geveld dus ik liep wat berichtjes achter. Maar wat heb je weer een leuke dingen gepost! Ik denk dat mijn verkoudheid heel slepend gaat worden zodat ik voorlopig niet kan werken maar lekker ga handwerken. (Nee hoor ik vind mijn werk veel te leuk dus zal ik keuzes moeten maken, maar welke...)Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen