Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 28 februari 2013

Gehaakt rokje

Vorige week kwam deze dame haar mooie rokjes weer laten zien! Zijn ze niet ontzettend leuk?




Dit rokje is gemaakt van Acryl in Granny Stripes. Erop is een mooie applicatie van een bloem gemaakt. In de taille zit een koordje. Je kunt natuurlijk ook een tunneltje maken met elastiek.


En dit rokje is gemaakt van Miami. De applicatie zijn bloemetjes en het vogeltje van Aan de haak geslagen. Verder geen kant en klaar patroon, gewoon zelf proberen. Het zijn rechte lapjes met in de taille een koordje of elastiek.

4 opmerkingen: