Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 19 december 2013

Rudolfje

Wat een dotje is dit kleine Rudolfje. Dit aandoenlijke rendiertje is vast ook nog erg mooi na Kerst!

Het patroontje vond ik via Ravelry, het is in het Engels en voor een klein bedrag te koop. Dezelfde maakster maakte nog veel meer knuffels, die er erg leuk uitzien!

Alle patronen zijn ook verkrijgbaar via Craftsy of Etsy, en het blog van Kate vind je hier:  Patchwork Moose


8 opmerkingen:

  1. Oh zo leuk alweer, maar ik moet mijn ogen sluiten en nee zeggen want het is een straatje zonder einde anders!
    Prachtige diertjes alweer Jeanet!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zijn die snoezig !
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk rendier. Deze mag ook na kerst de show nog stelen. Dank je voor de link.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo mevrouw ik ben kimberly ghillemyn ik heb een vraagje voor u ik zo graag leren haken maar kan het nog niet zo goed ik zou graag aapjes en bloemetjes kunnen hakken ik heb er een boek van van de aapjes maar ik kan er geen wijs uit als u mij wild helpen ik heb ook een blog die noemt haak blog van kimberly ghillemyn als vast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen