Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 6 januari 2014

Rammelaar

Oef! Wat is het lastig om het vakantie-gevoel vast te houden als het zo druk is als vandaag. Vanaag gingen er heel veel pakketjes de deur uit, morgen volgt de rest....

Voor ik weer verder ga met de pakjes nog een leuk idee dat ik vond bij Haak en Smaak:

crochet granny rattle

De beschrijving van deze granny vind je bij Haak en Smaak. En als je geen belletje kunt vinden voor in de rammelaar: bij de Kringloop hebben ze vaak voor een habbekrats een rammelaar die het wél doet: je kunt het "geluidje" uit een oude knuffel halen.

En verder: Kwam ik er bij het postkantoor helaas achter dat PostNL het toch weer nodig vond om de tarieven te verhogen, maar ook om een tariefgroep er uit te gooien. Dat betekent dat helaas ik er ook niet van onderuit kom om voor enveloppen iets meer verzendkosten (3,95 voor een envelop tot 2 kilo) te berekenen :-(
Pakketjes zijn voorlopig hetzelfde. Ik vacuümeer waar mogelijk, maar er zitten grenzen aan....
Misschien is het een idee om samen iets op te laten sturen? En aan de andere kant: parkeerkaartjes en benzine (en soms tijd) kosten ook geld...

2 opmerkingen:

  1. Hallo Jeanet,

    Bedankt voor dit idee. Ik heb er ook eentje gemaakt: http://knutseltante.blogspot.nl/2014/02/rammelaar.html

    groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen