Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 1 september 2016

Anders......

Deze foto heb ik een tijdje geleden gepind - zo grappig!
Als je niet meer weet wat je borduren moet, je wanden hangen vol, ook bij je dochter, zus en moeder....en je wilt eens iets anders? Dan kun je altijd nog voor de toegepaste wetenschappen gaan :-)


Ik vond deze foto op dit blog, waar het helemaal thuishoort tussen alle andere mooie afbeeldingen.
Het idee komt van het DMC-blog waar je nog meer toegepaste kunst vindt! 
Het origineel is van de Chileense Valeria Faundez, de moeite waard om even door te klikken!



PS: Ik kreeg zo'n leuke foto van een bloglezer naar aanleiding van bovenstaande, dit wil ik graagmet jullie delen. Pimp je huis, je straat......:


Uit een straat in Valencia!
Geborduurd op kippengaas - dit is Wild Borduren :-)

Image result for wall cross stitch valencia

Image result for wall cross stitch valencia

Hier word je toch helemaal vrolijk van?

Image result for wall cross stitch valencia



10 opmerkingen:

  1. Das ist ja mal genial. Super Idee!!!

    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. poezie-plaatjes (ja het is poëzie, dat weet ik, maar zo'n nostalgie)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet het maar bedenken. Die zeefjes met borduursel, geweldig. Maar dan de borduursels op die gevel. Helemaal super.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig!! Ik geloof niet dat ik het ooit zou doen, maar inspirerend vind ik het zeker :) En dat huis... WOW super gezellig en vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er super leuk uit. Maar voor mezelf houd ik het maar gewoon bij breien en haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Overal borduurwerk op plaatsen en spullen waar je het niet verwacht. Heel creatief.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen