Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 9 september 2016

Biscuit

Hehe, eindelijk is de bestelling Unicat weer binnen. 3 weken "droog" staan is lastig hoor :-)
Ik moet alle kleurtjes zo nog even uitzoeken - maar ik wil zo graag over dit prachtige patroon bloggen.


Annelies (Vicarno) maakte onlangs deze prachtige, originele sjaal Biscuit. Ik wilde even wachten met het bloggen hierover tot ik weer een leuk voorraadje Unicat binnenkreeg en hoera - eindelijk werden om 5 uur 2 dozen bezorgd.


Deze prachtige sjaal werd vanuit het midden gehaakt, waardoor het unieke kleurverloop wel héél mooi uitkomt! (Hier kleur Parelmoer). Ans testte dit patroon en nu mag dit prachtige exemplaar bij ons in de winkel logeren.
Prima als omslagdoek te gebruiken, maar ook dubbelgevouwen als sjaal!


Is het geen plaatje? Het uitgebreide Nederlandse patroon is te koop via de website van Vicarno 



Hier nog een keer in de kleur Fluorit


Of kom je morgen kijken welke kleuren in de winkel staan?? Voor deze sjaal heb je 1 bol Unicat nodig - 900 meter € 24,95, gehaakt op nld 4.
Vanavond stort ik me op de dozen, morgen staat het in de winkel en 's avonds laat ik nog even ziet wat er overbleef - bestellen (mail maar) mag natuurlijk altijd, maar soms moet je even wachten op de volgende levering :-)

8 opmerkingen:

  1. So lovely, my dear! Beautiful colors, exquisite. Kind regards xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jeanet,
    Wat een prachtige sjaal die heel mooi uit komt met dit garen.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sjaal!!! En bijzonder hoe met totaal andere kleuren het zo'n totaal andere sjaal wordt ;o) De tweede versie vind ik bijna een hippie-sjaal, gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. da's een mooie en een heel goed idee om vanuit het midden te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuk patroon! Een heel ander effect van het Unicat geeft dit. Superleuk!

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig mooie sjaal!! Mooi verloop van het garen ook!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi resultaat, erg mooi garen ook.
    Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welk nummer heeft de kleur parelmoer

    BeantwoordenVerwijderen