Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 7 september 2016

Nazomer

Dit noem je nog eens nazomeren...... ! De temperatuur is buiten nog steeds ruim 23 graden en het wordt al bijna donker. En toen het vanmorgen vroeg behoorlijk mistig was en de hele kleine druppeltjes alles vochtig maakten zag ik toch al heel wat spinnenwebben in de planten zitten. De kastanjes vallen al van de bomen (als ze de kans krijgen, want de kinderen proberen ze anderszins naar beneden te krijgen) - herfst is toch echt in aantocht.


Op Ravelry kwam ik deze bijzondere sjaal tegen! Een sjaal met een ingebreide spin die langzaam verandert in een kantachtige zijde die op spinrag lijkt.
Je kunt het gratis Engelse patroon downloaden via Ravelry



12 opmerkingen:

  1. Een heel apart patroon maar ik zou toch de kriebels krijgen als ik hem zou dragen brrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook niet zo dol op spinnen, maar het is een bijzondere mooie sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha! Geweldig! Mijn 11-jarige dochter die heel bang voor spinnen is, moest heel hard lachen :-) .
    Ik hou van de herfst, heerlijk handwerkweer ;-).

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat een mooie sjaal zo met die spin erin. Prachtig. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige sjaal. Zou je zoiets ook om kunnen zetten naar een haak patroon?

    Groetjes Ytje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. niks voor mij...ik houd niet van spinnen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel een mooie shawl maar met spin niet voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great work! Do you have the pattern some where?
    I'd love to make one, too...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://www.ravelry.com/patterns/library/october-is-for-spinners

      Verwijderen
  9. Great work! Do you have the pattern some where?
    I'd love to make one, too...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I LIKE this scarf!

    Good work ;-)

    ~Val

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I LIKE this scarf!

    Good work ;-)

    ~Val

    BeantwoordenVerwijderen