Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 23 september 2016

Snoepjes....

Het voelt alsof ik voor een kleurrijke snoepjespot sta.....
Genieten doe ik van deze nieuwe kleurtjes Droomzijde, wat een snoepjes :-)


Hier word je toch vrolijk van? Prachtige tintjes die doen denken aan de herfst (wanneer die ook komen mag). Hier liggen ze op een rijtje:


Op een streng van 100 gram zit maar liefst 800 meter zachtheid, 100 % zijde (€ 28,95). Voor een kantsjaaltje heb je ruim voldoende aan 1 streng. Haken gebruikt wat meer, voor een kleine sjaal gebruik je 1 streng, voor een grotere omslag doek heb je 2 strengen nodig.
Dit garen blijft ook erg populair voor de Sonnensegel-sjaal, er valt weer heel veel te combineren!


En vond je het haakpatroon "Green Eyes" uit Wieke-Magazine03 ook zo mooi? Dit garen is er zeker geschikt voor!


Van al deze kleuren heb ik maar 1 of 2 strengen....dus wacht niet te lang :-)
Alle blogberichten over Droomzijde vind je hier op een rijtje.


2 opmerkingen:

  1. Inderdaad, snoepkleurtjes Jeanet, je droomt er zo bij weg wat je er allemaal mee zou kunnen maken, het ene nog mooier dan het andere! Die gaat zo op zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleuren Jeanet.
    Je wordt er hebberig van 😀
    Groetjes Leny

    BeantwoordenVerwijderen