Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 7 december 2016

Warme voeten

Een tijdje geleden blogde ik over de Pairfecte sokken van Arne en Carlos. Niet alleen ik was enthousiast, velen met mij zodat een aantal kleuren tijdelijk zijn uitverkocht. Ze zijn weer besteld - het is even afwachten wanneer de kleurtjes weer geleverd worden.
Nu waren die vrolijke kleurtjes voor sommigen (met name de heren) net iets te heftig. Gelukkig is er nog veel meer op sokkengebied. Vandaag kwamen deze kleurtjes binnen; Black & Blue Favorites.


Gaaf onder bijvoorbeeld een spijkerbroek, geschiktvoor jong en oud. 4-draads (naalden 2-3 mm), 75% wol, 25 % polyamide - 420 meter op 100gram € 7,45 per bol. Genoeg voor een paar sokken tot maat 46.

Morgen verwacht ik nog meer sokkenwolletjes! (dit kan best pas eind van de middag zijn, maar vanaf vrijdag op de Winterfair zijn ze er zeker). Hier word ik vrolijk van!

Deze kleuren komen in een 6-draads garen (breien op nld 3½). Heerlijk dikke sokken voor de winter.
De 150 grams bollen kosten € 10,95 en zijn ook weer ruim voldoende voor een paar sokken tot maat 46. Uiteraard is deze wol ook erg geschikt voor mutsen, wanten, sjaals e.d. Op 40 graden te wassen en zelfs geschikt voor in de droger. 
Bestellen mag natuurlijk altijd!  mail dan even of bel 0118-602300. Kom je naar de Winterfair op vrijdag, dan kun je alle kleurtjes van dichtbij zien en voelen.

Er druppelen nog héle leuke dingen binnen deze week.... zo komt er zéker nog 2 x leuk Unicat-nieuws en leuke cadeautips. blijf lezen 😉.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten