Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 6 april 2017

Seizoen

Het seizoen is begonnen......!
Geen jaargetijde, maar hét seizoen: het komen en gaan van gasten die Zeeland bezoeken en genieten van de zee, wind, strand, leuke stadjes en dorpen en zo. Vanaf 1 april zijn de meeste campings weer open en het mooie weer heeft al veel toeristen naar de provincie gelokt. De Belgen hebben Paasvakantie, de Duitsers hebben altijd vakantie en zo wordt het langzaam weer drukker in ons rustige hoekje van Nederland.

Ik heb al weer seizoensgasten mogen verwelkomen, wat is het leuk om iedereen weer terug te zien! Veel klanten ken ik al goed en we vragen elkaar naar het wel en wee van de afgelopen winter.
Vandaag dus een ideetje waarbij je vanzelf zin krijgt in een flinke strandwandeling op Walcheren!


Het Nederlandstalige patroon van deze vuurtoren kun je kopen bij Christel Krukkert. (ook verkrijgbaar in Engels en Duits)


Vuurtoren 't Hoge Licht - Westkapelle - Vakantie in Zeeland aan de ...


3 opmerkingen:

  1. Ha ha, leuke opmerking dat de Duitsers altijd vakantie hebben, Die indruk hadden wij ook al. Ja, ook wij merken dat het seizoen begonnen is. Fijn weekend en groeten van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een beetje flauw grapje natuurlijk. Omdat er veel Duitse toeristen uit verschillende deelstaten komen, lijkt dat zo. Bovendien zijn ze van harte welkom!

      Verwijderen
  2. Enne, het liedje van 'My Lighthouse'? (the rendcollective) is hier grote favoriet! Passend bij deze blog dacht ik! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen