Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 5 juli 2017

Familiar-shawl

Heb je nog geen vakantie-projectje? Dan heb ik wel een leuke suggestie voor je!


Deze prachtige sjaal is ontworpen door Wieke voor Durable en is echt een plaatje! Voor de sjaal is het heerlijke Durable Cosy Fine gebruikt plus een bolletje Glam en deze sjaal is tunisch gehaakt.


Dit ontwerp kreeg de naam Familiar Shawl en je kunt het gratis Nederlandse patroon downloaden via de website van Durable. Het patroon is weer zeer uitgebreid en je wordt stap voor stap door het patroon geleid, ook als je niet zoveel ervaring hebt kun je aan de slag.


Cosy Fine is beschikbaar in ontzettend veel kleuren, je kunt dus helemaal je eigen versie maken!
Kom je kijken naar alle kleuren?

(en voor wie nóg een vakantieprojectje zoekt: waarschijnlijk heb ik vrijdag weer een grote lading unicat binnen....)






3 opmerkingen:

  1. Leuke sjaal en weer eens heel iets anders dan de sjaals die je veel ziet.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb niet genoeg vakantie voor al mijn projecten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen