Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 29 december 2017

Opruimen

Arrrghhh, wat kun je je beroerd voelen van een beetje ziek zijn. Ik ben zo gammel als ik weet-niet-wat, alles doet zeer en gelukkig ben ik de thermometer kwijt 😉. Nog één dagje werken in 2017 (ja - jullie zijn van harte welkom, dan heb ik niet het gevoel dat ik voor niets in de winkel sta, haha!).
Er komt niet zo heel veel uit mijn handen, eerlijk gezegd. Toch heb ik wel wat opgeruimd, tenslotte moet er ook nog geteld worden de komende dagen.

Ik heb in de webshop wat aanbiedingen gezet van garens met afwijkende verfbaden, garens die er uit gaan (door helaas te slechte leveringen) en zo nog wat meer. Zo maken we weer plaats voor nieuwe dingen!


De kortingen zijn fors, op = op! Je kunt het allemaal hier terugvinden in onze webshop.
Woon je in de buurt, dan kun je toch via de webshop bestellen - kies dan voor "betalen bij ophalen".

Afbeeldingsresultaat voor ziek

Ik ben niet meer zo actief vanavond, morgen weer vroeg op!



4 opmerkingen:

  1. Beterschap gewenst! Ik klik weer even op een advertentie en kijk ook even in je webshop!
    Vast een goede jaarwisseling en een prachtig 2018. Ik hoop weer veel inspiratie bij je te vinden in het nieuwe jaar!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo wat vervelend. Sterkte morgen en dan lekker een paar dagen rustig aan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soigneer je maar heel goed zodat je het nieuwe jaar weer gezond kan starten!

    BeantwoordenVerwijderen